Πληρωμή, Παράδοση & Επιστροφές
- Τιμοκατάλογος
- Διαθεσιμότητα
- Επιστροφές λόγω λάθους παραγγελίας
- Ακύρωση παραγγελίας
- Εγγύηση
- Τρόποι πληρωμής και λογαριασμοί τραπεζών
- Μεταφορά και Παραδόσεις
- Κόστος μεταφοράς
- Καθυστέρηση παραγγελίας
1) Τιμοκατάλογος
Οι τιμές ελέγχονται σχεδόν καθημερινά από το κατάστημα μας. Παρ΄όλο αυτά λόγω των πολλών παραγόντων που τις καθορίζουν, αλλαγές σε αυτές γίνονται αρκετά συχνά.
Αναπροσαρμογές στον τιμοκατάλογο μπορεί να γίνουν οποιαδήποτε στιγμή χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση μας .
Οι τιμές αναγράφονται σε Ευρώ και περιλαμβάνουν ΦΠΑ 24% .
2) Διαθεσιμότητα
Το μεγαλύτερο μέρος των προϊόντων μας είναι ετοιμοπαράδοτο από το κατάστημα μας.
Προσπαθούμε να εξασφαλίσουμε την άμεση παράδοση προς τους πελάτες σε όλα μας τα είδη.
Σε περίπτωση που ένα προϊόν δεν είναι διαθέσιμο, θα σας ενημερώσουμε άμεσα για το χρόνο παράδοσης
3) Επιστροφές λόγω λάθους παραγγελίας
Επιστροφές γίνονται δεκτές λόγω λάθους παραγγελίας μέσα σε διάστημα 14 ημερών από την παραλαβή τους
Όλα τα έξοδα μεταφοράς επιστροφής και νέας αποστολής επιβαρύνουν αποκλειστικά τον αγοραστή.
Το/τα προϊόντα θα πρέπει να μην έχουν χρησιμοποιηθεί σε καμία περίπτωση.
Σε όσα φέρουν ταινία ασφαλείας , θα πρέπει αυτή να είναι άθικτη.
Η συσκευασία θα πρέπει να έχει διατηρηθεί σε άριστη κατάσταση .
Σε αντίθετη περίπτωση η εταιρείας μας μπορεί να αρνηθεί την επιστροφή του προϊόντος. Το κόστος μεταφοράς επιβαρύνει αποκλειστικά τον αγοραστή.
Το κατάστημα μας θα πρέπει να ενημερώνετε άμεσα πριν από οποιαδήποτε ενέργεια.
Σε περίπτωση δικού μας λάθους όλα τα έξοδα επιβαρύνουν αποκλειστικά την εταιρεία μας.
4) Ακύρωση παραγγελίας.
Ακύρωση της παραγγελίας μπορεί να γίνει στις παρακάτω περιπτώσεις :
1) Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελιάς μπορείτε να κάνετε πίσω «back» και να αφαιρέσετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι σας πατώντας στο κουμπί «αφαίρεση» .
2) Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να μας αποστείλετε email στο info@autoglym.gr και να ακυρώσετε την παραγγελιάς σας. Σε περίπτωση που το προϊόν σας αποτελεί προϊόν ειδικής παραγγελίας το οποίο με την σειρά μας το έχουμε ήδη παραγγείλει σε προμηθευτή μας, δεν δύναται η ακύρωση της παραγγελίας και επιστροφή τυχόν προκαταβολής ή ακόμη και του ποσού της ολικής εξόφλησης του.
5) Εγγύηση
Όλα μας τα είδη καλύπτονται αποκλειστικά και μόνο από την εγγύηση ,τους όρους και το χρόνο που δίνει το εκάστοτε εργοστάσιο κατασκευής τους και τα οποία δεν δεσμεύουν σε καμία περίπτωση την εταιρία μας.
Σε κάθε περίπτωση ο αντικειμενικός μας σκοπός είναι η άμεση, σωστή εξυπηρέτηση και ικανοποίηση του πελάτη μας . Γι αυτόν το λόγο σε πρώτη προτεραιότητα θαα είναι η άμεση λύση τυχόν προβλήματος παρουσιαστεί. Η απόδειξη αγοράς και η άθικτη συσκευασία είναι απαραίτητη.
Όλα μας τα είδη ελέγχονται πριν από την αποστολή τους για τυχόν ζημιές . Ευαίσθητα μέρη συσκευάζονται κατάλληλα.
Η συνήθης διαδικασία είναι, επιστροφή του προϊόντος μέσα στην άθικτη συσκευασία του και αποστολή στο προμηθευτή μας, αξιολόγηση και άμεση απάντηση προς εσάς. Δεν φέρουμε ευθύνη για καθυστερήσεις στην αξιολόγηση και παροχή σέρβις από τον προμηθευτή.
Η εγγύηση δεν καλύπτει ζημιές που έχουν προκληθεί από εξωτερικό παράγων ή λόγω κακής εφαρμοφής των προϊόντων ή λόγω χρήσης διαφορετικής από αυτό για τα οποίο έχει παραχθεί. Σε κάθε περίπτωση διαβάστε τις οδηγίες εφαρμογής που αναγράφονται στην ετικέτα ή επισκευτείτε στην ιστοσελίδα μας τη σελίδα του εκάστοτε προϊόν και διαβάστε όλες τις πληροφορίες.
Η εγγύηση δεν καλύπτει περιπτώσεις ζημιών που έχουν προκληθεί κατά την μεταφορά των προϊόντων. Η μεταφορά γίνετε με αποκλειστική ευθύνη του αγοραστή και διέπετε από τους όρους του εκάστοτε μεταφορέα.
6) Τρόποι πληρωμής
1) Με όλες τις ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ-ΧΡΕΩΣΤΙΚΕΣ κάρτες VISA , MASTERCARD
Παραγγελίες που γίνονται με Κάρτες πρέπει να αποστέλλονται στην διεύθυνση του κατόχου της κάρτας . Στη (secure) φόρμα παραγγελίας συμπληρώστε όλα τα απαραίτητα πεδία (αριθμό κάρτας, ημερομηνία λήξης της και τράπεζα έκδοσης). Στην περίπτωση που επιλέξετε να πληρώσετε με πιστωτική κάρτα θα πρέπει να είστε παρών κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας έχοντας μαζί σας την πιστωτική σας κάρτα και την ταυτότητά σας. Δεν επιτρέπεται η παραλαβή της παραγγελίας από τρίτο πρόσωπο. Το ίδιο ισχύει και αν παραγγέλνετε για λογαριασμό εταιρίας. Σε αυτή την περίπτωση η κάρτα θα πρέπει να είναι εταιρική και το όνομα του παραλαβόντος να αναγράφεται στην κάρτα.
2) Με ΚΑΤΑΘΕΣΗ σε τραπεζικό μας λογαριασμό
Εάν δεν έχετε πιστωτική κάρτα ή αν δεν μπορείτε εύκολα να βρίσκεστε στο σπίτι τις ώρες που παραδίδουμε, μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας μέσω τραπεζικού λογαριασμού. Προεξοφλήστε την παραγγελία σας σε ένα από τους ακόλουθους λογαριασμούς των Τραπεζών που συνεργαζόμαστε
EUROBANK EFG
0026.0141.40.0200463412
IBAN: GR4002601410000400200463412
ALPHA BANK
459-002-002001850
IBAN:GR8401404590459002002001850
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
6856 1240 76602
IBAN: GR1601718560006856124076602
ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ
15296310038
IBAN: GR2201101520000015296310038
και ενημερώστε μας είτε με αποστολή email sto info@autoglym.gr .
3) Με ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ
Κατά την παράδοση του προϊόντος γίνετε και η πληρωμή του.
Η δυνατότητα αυτή δίνετε μόνο όταν η μεταφορά γίνετε με τις εταιρείες courier που συνεργαζόμαστε.
7) Μεταφορά και Παραδόσεις
Η παράδοση των προϊόντων μας μετά την επιβεβαίωση διαθεσιμότητας είναι άμεση.
Μπορείτε να παραλάβετε τα προϊόντα ως εξής :
Α) Από το κατάστημα μας από τις 08.30 έως τις 16.30
Β) Με Courier στο χώρο σας
Η εταιρεία μας έχει συνάψει ειδικές τιμολογιακές συμφωνίες με εταιρείες courier.
Γ) Με μεταφορική εταιρεία (Κυρίως για ογκώδη ανταλλακτικά).
Η παράδοση των προϊόντων γίνετε στις κεντρικές αποθήκες ή στα σημεία διανομής της κάθε μεταφορικής εταιρείας της περιοχής σας. Παράδοση στο χώρο σας γίνετε (ανάλογα με την περιοχή ) μετά από αίτηση σας και με το ανάλογο κόστος.
8) Κόστος μεταφοράς
Το κόστος μεταφοράς δεν περιλαμβάνετε στην τιμή των προϊόντων.
Α) Με Courrier : Το κόστος μεταφοράς αναγράφετε μέσα στο τιμολόγιο αγοράς των προϊόντων και πληρώνετε με το συνολικό αντίτιμο.
Β) Με μεταφορική εταιρεία : Το κόστοs μεταφοράς δεν αναγράφετε μέσα στο τιμολόγιο αγοράς των προϊόντων και πληρώνετε στην μεταφορική εταιρεία κατά την παραλαβή των προϊόντων . Οι δυσπρόσιτες περιοχές τιμολογούνται με ειδικές χρεώσεις.
Δεν φέρουμε καμία ευθύνη για
Α) καθυστερήσεις που οφείλονται στον μεταφορέα. Τα μεταφορικά των προϊόντων σε κάθε περίπτωση επιβαρύνουν τον αγοραστή και ταξιδεύον με αποκλειστική ευθύνη του. Σε περίπτωση ζημιάς κατά την μεταφορά ουδεμία ευθύνη φέρει η «Κετσελίδης Νικόλαος & Σια ΕΕ»
Β) καθυστερήσεις λόγω ανώτερα βίας.
9) Καθυστέρηση παραγγελίας
Η παραγγελιά μπορεί να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:
1) Το προϊόν που παραγγείλατε έχει καταργηθεί ή δεν είναι διαθέσιμο .
Στην περίπτωση αυτή υπάλληλος της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις.
2) Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) επικοινωνία μαζί σας. Σε κάθε παραγγελία γίνεται τηλεφωνική ή/και μέσο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) επιβεβαίωση της παραγγελίας σας, στοιχείων και τυχόν διευκρινήσεων.
3) Σε ακραία καιρικά φαινόμενα , σε απεργίες καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας.